1. Да подпомага развитието на вътрешната, външната и транспортната реклама в България; 2. Да изисква високи стандарти в рекламата по отношение вида на рекламните съоръжения; 3. Да утвърди силата на въздействие на външната, вътрешната и транспортната реклама; 4. Да подобри имиджа на външната реклама пред обществото; 5. Да изгради ефективна комуникация между членовете на асоциацията и отговорните държавните и общински структури и агенции; 6. Да подобри контактите между ООН бизнеса с общините и държавните администрации и ведомства; 7. Да установи и помага в изграждането и поддържането на добри и колегиални отношения между членовете на Асоциацията и всички останали компании, свързани пряко или косвено с външната, вътрешната и транспортната реклама. Подобряване на бизнес средата като цяло; 8. Да защитава членовете на асоциацията и всички компании, свързани с външната реклама в България, от незаконни действия на физически и юридически лица, държавни и общински органи; 9. Да установи и наложи етични бизнес норми между членуващите в асоциацията и между тях и всички държавни и общински институции и агенции и всички компании, свързани с ООН бизнеса в България; 10. Да създаде контакти и тясно взаимодействие с всички национални и международни асоциации, имащи аналогични цели и действащи в сферата на ООН; 11. Да участва във всички обществени дискусии и да предприема всички законови действия при промяна на нормативните актове и решения на държавни и общински органи и други организации в ущърб на ООН бизнеса; 12. Да подкрепя и налага използването на „зелени“ и еко материали; 13. Да утвърди ТИАРА като водещата асоциация за външна реклама в България