gencheva_stoyanov.webp
 
05 дек 2022 : 16:14  /  Публикувано от  Администратор  /    /  Категория: Новини

Щастлива празнична вечер за българския бизнес - така накратко може да се опише гала церемонията по връчването на наградите „Мистър и Мисис Икономика“ за постиженията през 2022 г., която се проведе на 15 ноември в София Тех Парк. По традиция списание „Икономика“ и най-голямата работодателска организация в страната – Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ), раздадоха отличията за върхови постижения в бизнеса и икономиката.

Големите награди отидоха при председателя на Надзорния съвет на „Асарел-Медет“ Димитър Цоцорков и управляващия директор на „Метрореклама“ („Моушън Артс“ ООД) и Председател на ТИАРА - Зарина Генчева. Те са носителите на „Мистър Икономика“ и „Мисис Икономика“ за 2022 г.

Министър Никола Стоянов връчи приза на Зарина Генчева

"Установих, че най-важното е да създадеш добър екип, с който заедно да осъществявате общите си мечти.
Моят свекър и моят дядо формираха у мен желанието да вървя напред, да побеждавам и да предприемам. Обичам да съм предприемач, да създавам и да отстоявам" – посочи в емоционалното си слово Зарина Генчева при получаването на високото отличие.

 
 
01 май 2021 : 10:00  /  Публикувано от  Администратор  /    /  Категория: Новини

След продължило 3 годишно прекъсване, ТИАРА се завърна с обновено съдържание и облик в интернет пространството.

 
yours.jpg
 
03 юли 2014 : 10:30  /  Публикувано от  Администратор  /    /  Категория: Новини
  Нищо
Вестник 24 часа
Вестник Стандарт
24chasa
Standart
Труд
Вестник "Монитор"
Trud
Monitor
 
 
10 апр 2014 : 11:05  /  Публикувано от  Администратор  /    /  Категория: Новини

Уважаеми колеги,

След продължителна комуникация и едномесечни усилия от страна на екипа на ТИАРА, бихме искали да предоставим на Вашето внимание официалното становище на Агенция пътна инфраструктура /АПИ/ относно изискванията за идентификационните стикери по Наредбата за специално ползване на пътищата /НСПП, Глава Трета, Раздел II, Чл.16, Ал.7/.

От приложеното писмо става видно, че различните предписания, дадени от АПИ, чрез нейните специализирани звена – Областните пътни управления /ОПУ/, относно размер, шрифт, цветове и прочие детайли на стикера, са препоръчителни. С оглед поставения в НСПП краен срок за поставяне на стикерите не се предвиждат допълнителни изисквания към собствениците на билбордове.

Тъй като много от членовете на ТИАРА бяха притеснени и тълкуваха разнопосочните инструкции за оформление на стикерите, искаме да внесем яснота и да представим официалното становище на държавния регулаторен орган /АПИ/, натоварен с проверка на изпълнението на предвиденото в НСПП чрез регионалните си екипи.

С желание да бъдем в услуга не само на нашите членове, но и да съдействаме на сродните асоциации, предоставяме настоящата информация за широко ползване от всички колеги, ангажирани с развитие на външната реклама.

Viewer1

 
FEPE.jpg
 
10 апр 2014 : 10:30  /  Публикувано от  Администратор  /    /  Категория: Новини

ТИАРА с гордост съобщава, че вече е пълноправен член на Международната асоциация за външна реклама FEPE International.

 
 
12 мар 2014 : 10:00  /  Публикувано от  Администратор  /    /  Категория: Новини

Днес, 30.01.2014 г., от 15:00 часа в р-т „Ниагара”, ул. „Кричим” 1 , се проведе СРЕЩА НА БИЗНЕСА ТИАРА – Транспортна Индоор и Аутдоор Рекламна Асоциация при следния дневен ред:
1. Прочит на писмото депозирано до:
г-жа Даниела Бобева – Заместник министър- председател по икономическото развитие;
г-жа Десислава Терзиева – Министър на регионалното развитие;
г-н Четин Казак – Председател на Комисията по правни въпроси към Народното събрание;
г-н Стефан Чайков – Председател на УС на Агенция Пътна Инфрастуктура, в което са разработени тезите:
- Срещу поставянето на мантинели от страна на бизнеса;
- Срещу „бюрокращината” от страна на държавната администрация в лицето на АПИ и ОПУ-тата;
- Неяснотата относно преиздаването на разрешителните за експлоатация след изтичането им на 26.06.2017г.
2. Обсъждане на публикациите в пресата относно „Билбордове по РПМ”.
3. „АПИ” и „ОПУ-тата":
- Двете срещи с управителния съвет на АПИ;
- Проблемът с ОПУ-тата относно частни терени, узаконяване и демонтаж на съоръжения;
- Невъзможността за поставяне на рекламни съоръжения по новите пътища.
4. Докладът на „Асоциацията по пътна безопасност”.
5. Вземане на общо решение по въпросите:
- За последващи действия;
- Изработване на обща стратегия относно бизнеса, както и обединяване около обща кауза за превантивни мерки срещу негативни действия от страна на частни субекти;
- ПР кампания;
- Финансиране.

Photo1

 
Всички права запазени. ТИАРА 2016-2021